Det blir inte alltid som man har tänkt sig...

Nej, det kan man ju lugnt säga! Dagens utflykt till Anna & Alice blev inställd! Det började med att Agnes kräktes, MYCKET! Men hon var pigg & glad i övrigt. Jag försöker få i henne lite banan och vatten, det går Ok. MEN SEN... bajsar hon ner HELA sig!!!

Japp! Överallt, hela ryggen! Trevligt va?!? Det var bara att stoppa henne i duschen, tvätta alla kläder! Men hon är fortfarande lika glad! Jag tror att det är tänderna som spökar, hon har varit lite kinkig med maten sista dagarna, men hur som helst blev det ingen utflykt!

Men hon är fortfarande lika glad, lillskruttan! Alltid glad!!! Jag har även fått i henne lite gröt nu, och vatten är hon duktig på att dricka. Men idag blir vi hemma. Vi chillar. Hoppas att det inte kommer mer.

Huset då?!? Ja, två som är jätteintresserade men ska läsa igenom lite. En ny familj som kommer på visning imorgon, och ytterligare två intresseanmälan som förmodligen kommer på visning nästa vecka. Det börjar rulla på lite ialla fall, kanske även vårat hus blir sålt nån gång...?!?

Men om 2 ½ vecka flyttar vi! Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej vännen!!

Stackars lilla Agnes som har detdär :( hoppas att det "bara" är tänderna och att hon mår susen imorgon igen :) skönt att huset går lite frammåt nu! hoppas det blir sålt inom en snar framtid :) ring mig när du har en minut över ;) Puss och kram / Isabelle & Nova

2009-05-14 @ 19:43:19
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Nina

GRRRRRRRRRRRRRRR...jäkla tänder!!! :(



Hihi, snart blir vi grannar! :) Jihoooo :D :D

2009-05-15 @ 08:32:58
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har skrivit till dig på min blogg. Du vet där du skrev om tänder. Allt är som det ska gumman,tänder kan göra våra små precis så. Läs där,puss o kram

2009-05-17 @ 07:31:30
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu