Lite dålig uppdatering idag...

Men vi har haft fullt upp! Dagen började med att jag skulle till Gyn för cellprov. När jag kommer dit finns jag inte med, men jag har en tid bokad imorgon kl 13.30! Jag var helt säker på att jag skulle va där idag kl 10, och att jag skulle ha tagit fel på både tid & dag låter ju konstig (även för mig)!

Men jag får sitta och vänta för att se om dom kan klämma in mig. Efter 30 minuter har doktorn fortfarande inte kommit upp från operation, så jag ger upp! Berättar att jag har ordnat barnvakt & att jag inte kan vänta längre. Men jag får en ny tid på måndag morgon (kan verkligen inte imorgon) och sköterskan säger att jag inte behöver betala nåt för mitt besök då (har inte betalat idag heller).

Dom var faktiskt väldigt trevliga och ber om ursäkt, men självklart funderar jag över om jag har tagit fel... Jag är ju snurrig i vanliga fall, och det har inte blivit bättre sedan Agnes kom!

MEN... jag hade rätt! I min kallelse står det tisdag den 12 maj kl 10:00!!! Ska ta med den på måndag och visa! Men det är ganska skönt att det inte var jag som var snurrig, för en gångs skull!!!

Imorgon är det Bvc, Agnes ska på 6 månaderskontroll! Dags för lite sprutor igen!

Nu ska jag ligga i sängen och läsa! Har inte gjort det på ett par månader eftersom vi har delat rum med Agnes, men sådana småsaker njuter man av!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad lustigt att du bara hade försvunnit... Och det är ju lite skönt att du har bevis för att det inte var du som var helt supersnurrig! Man har ju inte mkt koll direkt sen man fick tillökning... Hoppas saker och ting går bra idag! Hoppas Elsa sköter sig på vårat möte! Vi hörs! Kram

2009-05-13 @ 06:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu