SOL!!!

Äntligen är solen här igen!!! Jag hade tänkt ta en morgonpromenad när Agnes skulle sova sitt första pass, ca 9:30, men fröken Agnes somnade redan ca 8:30 i våran säng! Hon sov lite dåligt, vaknade redan kl 4 imorse och var JÄTTEPIGG och JÄTTEGLAD!!! Men hon somnade om sen, efter lite snack med mamma & pappa!

Igår hade vi fullt upp: först öppna förskolan (Agnes var lika glad som vanligt) och sedan kom farmor & farfar på besök! På kvällen blev det jobb för min del... Vi ska anställa en personal till förskolan, och på ETT DYGN hade det kommit in ca 80 ansökningar!!! Det var bara att börja sålla...



Agnes när hon ligger och pratar med Filippa!

Har varit dålig på att ta kort sista dagarna, kameran har varit full men nu har jag fixat det!

Imorgon är det pappadag för Agnes! Jag ska jobba halvdag & sen är fest med brudarna!

Helgen blir fullt upp som vanligt... På söndag är det babysim & visning (lördag är lugn som tur är) och sen kommer faster Sofia till Enköping! Agnes har längtat efter att få busa med faster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu