Tänkte faktiskt lite igår...

Ja, hör & häpna - jag tänkte lite! Tänkte på att visst, Henrik kan vara lite lat, slarvig och har väl minne som en guldfisk, MEN Agnes kunde inte fått en bättre pappa! Han är världens bästa pappa! Och jag skulle inte kunna hitta en bättre karl att ha barn ihop med! Lite skryt kanske, men sant är det! Jag skulle inte klara det utan honom... Så när han är lite slarvig & lat, då får man bita ihop och tänka på alla goda sidor han har ;-)
(han är dessutom bara lat & slarvig när det passar honom...)

Agnes och jag tog en vända till Västerås idag för lite shopping. Jag behövde akut nya gympaskor (mina gamla läcker in vatten...), så det blev ett par nya gympaskor och lite annat smått & gott!

Agnes var jätteduktig! Först sov hon, sen när hon hade vaknat och fick sitta upp i sin fina sittvagn - ja då var hon sååå fascinerad av alla människor så hon var jättenöjd! När vi kom hem slockna hon i vagnen, och sover fortfarande sött!

Ikväll blir det tacos till middag, mmm så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Förstår att det är mkt...lite läskigt att huset inte är sålt..men som du säger det ordnar sig nog.

Tidningen hette Vi föräldrar första året. Tror inte att den finns som premeration...men jag kan maila några recept. kram

2009-05-05 @ 18:49:30
URL: http://viggosvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu