Bvc!

Idag har vi varit till Bvc för Agnes 1 års kontroll! Eftersom vi skulle vara där kl 8:30 fick vi lov att väcka Fröken Agnes redan halv åtta! Då blev det mys i sängen med en flaska välling! I vanliga fall sover hon till åtta, och hon sov så sött imorse när jag gick in!

Hon blev vägd, mätt & vaccinerad! Allt gick jättebra, men jag hade förväntat mig skrik och tårar när hon fick sprutan, för så har det varit dom andra gångerna, men Fröken Agnes blev mest sur när sköterskan stack henne och sen var det bra! Hon är så duktig!!!

Nu väger hon ialla fall 9730 gr och är 75,5 cm lång! Annars var allt bra med henne, och Agnes tyckte nog att det var rätt trevligt! Dom hade ju så fina leksaker!

 

Nu sover lillskrutt, blir 2 pass idag. Hon var trött när vi kom hem! Jag har fullt upp, ska packa och fixa det sista för imorgon åker jag och mamma till LONDON!!! Fröken Agnes får vara hemma med pappa hela helgen! Pappamys!!! Och det kommer gå jättebra Henrik, jag lovar!!!

Nej, nu ska det packas lite innan lillskrutt vaknar, skulle nog behöva åka till banken också... Ja, som sagt fullt upp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu