Kalasdags!!!

Idag har vi haft kalas för Agnes, hon fyller ju 1 år på tisdag! Allt har gått jättebra, och Agnes var på toppenhumör hela dagen, men nu är jag helt slut!!! Blev pizza (hemkörning) till middag...

Idag var det släkten som firade Agnes, och då kom farmor & farfar, mormor & morfar, morbror och syssling Julia (som hade med sig mamma, morbror, mormor & morfar)!

Det var jättekul att ha er alla här, TACK för att ni kom!

När jag ser Agnes & Julia så ser jag så mycket av mig och Malin (julias mamma = min kusin)! Malin och jag har bråkat massor, om allt & inget, t ex om mormor skulle kallas mormor el farmor (hon var ju Malins farmor...), men vi har ju oxå haft jättekul ihop. Jag har alltid älskat Malin MASSOR! Hon är som en syster för mig!

Hur som helst, ska inte bli för blödig, men det syns att Agnes & Julia har det där också, dom kommer också bråka om allt & inget, ha jättekul tillsammans! Det tråkiga är ju bara att vi bor så långt ifrån varandra... Men vi får väl se till att ses ändå! Jag och Malin är ju uppväxta i husen bredvid varandra, har gått i samma skola, samma vänner mm, så det är ju lite annorlunda.

Imorgon är det kalas igen, då kommer lite vänner för att fira Agnes! Kan ju även berätta att när Agnes hade öppnat ett paket, så var hon klar! Hon hade inte behövt fler! Favoriten idag var en jättefin docka från mormor & morfar (som var första paketet), den skulle hon krama och gosa med!

Ska återkomma med lite bilder från kalaset sen!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu