Pepparkaksbak!

Idag har Agnes och jag varit hemma hos Elin & Elsa för lite pepparkaksbak! Även Ulrika & Meja samt Camilla & Linus var där. Agnes baka för fullt, och kavla kunde hon! Men roligast var nog äta deg...

Sen bjöd Elin på lunch, jättegod paj, och därefter KAFFE och lussebullar! Mmmm säger jag bara!!! Och KAFFE, ja jag är ju en riktig kaffekärring, och nu har våran kaffebryggare gått sönder. Henrik har försökt laga den, och han trodde att han lyckades, MEN då rök det lite & gnistra fint!!! Så den åker till tippen! Hur som helst, jag har massor med bryggkaffe hemma, men inget snabbkaffe! Måste köpa det idag.

Lite bilder på Fröken Agnes som bakar...












Agnes kan kavla så fint!

Nu måste jag göra lite nytta medans Agnes sover, har lite samtal att ringa, tvätta, plocka, räkningar mm, ja listan kan bli oändlig - om man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu