En riktig sjusovare...

Ja, både igår och idag sov Agnes till 8:30!!! Helt sjukt! Henrik var dock lite ledsen, han fick ju inte träffa henne innan han gick till jobbet.

Igår jobbade jag, och Henrik var hemma. Han hade jättemysigt, Agnes var på strålande humör och det var en underbar höstdag! Vem kan klaga då?!?
Jag hade jättekul på jobbet, känns mer och mer ok att börja snart (ja, det är ca 4 månader kvar...), men det blir nog bra!

Lite bilder på fröken Agnes...



Agnes roade sig härom dagen med att leka I vagnen...



Klättra i vagnen...



Röja lite...



Fixa o dona lite...



Och klättra ur... Kan ju berätta för er att Agnes roade sig cirka 30 minuter med denna lek...

Igår åt vi en "koreansk lövbiff" till middag, ett gammalt recept som jag har fått av mamma. Både Henrik och jag älskar denna rätt, och igår var det premiär för Agnes att smaka. DET HAR ALDRIG varit såååå rent på tallriken som igår!!!



En fruktansvärt kladdig Agnes!



Det börjad med att hon skulle slicka tallriken... Men slutade som en lek!



En glad och mätt Agnes!!! Det var första gången som hon fick 2 portioner, åt upp ALLT utan att kasta till Filippa! Det är bra betyg det!

Nu ska vi snart iväg på mammaträff! Ska bli bjudna på blåbärspaj & kaffe, jag säger bara Mmmmmmm!!! Men just nu väntar jag på leverans av vinterdäck... Dom har sagt att dom ska komma mellan 9-11, och träffen börjar kl 10. Vi blir nog tyvärr sena...

Hejdå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu