FREDAG!!!

Äntligen fredag! Ikväll blir det fredagsmys, med någon god middag & självklart IDOL!!! Har inte riktigt kommit på vad vi ska äta för gott... Måste fundera lite till.

Har ju varit lite dålig uppdatering här, men Agnes har ju faktiskt fyllt 11 månader!!! GRATTIS! Den här veckan har hon varit lite förkyld, lite gnälligare än vanligt och har även börjat bli lite mammig! Men det är ännu en tand på gång, så då får man vara lite gnällig. Jag är ganska nöjd ändå, vissa barn äter ju inget och är ännu gnälligare! Och Agnes aptit är det inget fel på!

Idag ska jag och Agnes hämta Neve på förskolan, sen ska vi hem och fika! Då kommer även Neves mamma Linda hit, blir trevligt med lite besök!

Helgen blir lugn, jag och Agnes blir själva, Henrik ska iväg & träffa Formel 1-grabbarna... Han är förmodligen helt slut när han kommer hem!

Nu ska jag dricka lite kaffe i lugn o ro medans Fröken Agnes sover! Och ja, hon är nu äntligen börjat med 1 sovpass om dagen, nu när hon är 11 månader! Det är sjukt hur stort sömnbehov den fröken har!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu