MARIA BREDBERG - ÅRETS KOMET 2009

Ja, jag måste ju bara skriva ett litet inlägg om det här.

Maria Bredberg är dotter till min gamla tränare, Lena Bredberg. Hon är idag 19 år gammal, och jag minns så väl när jag och min bästa kompis Jana var barnvakt åt Maria och lillasyster Anna! Maria var inga problem, men lilla Anna mest skrek! Men det var roliga tider det!!!

Hur som helst, Maria är nu nominerad till ÅRETS KOMET 2009!!! Det är JÄTTESTORT!!! Hon har nu vuxit upp och blivit en mycket skicklig ryttare. Hon har ridit YREM, SM och nu senast representerat Sverige i Unghäst-VM.

Nu till det viktiga... RÖSTA PÅ MARIA!!! Gå in på www.tidningenridsport.se , rulla ner lite och titta på höger sida så hittar du var man röstar.

Maria är verkligen värd detta pris! Hon är en tjej som har kämpat sig till toppen, och är dessutom en trevlig, ödmjuk tjej!



Maria Bredberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu