Det var den helgen...

Helgerna går alldeles för snabbt! Både jag & Agnes älskar att ha Henrik hemma, och nu är det redan söndag kväll... Vad hände med helgen?!?

Vi har haft en någorlunda lugn helg, igår var vi hemma nästan hela dagen, åkte till Vallentuna på eftermiddagen för att fira min kära far som har fyllt år! Det var jättetrevligt, och Agnes tyckte det var kul att träffa mormor & morfar! Ja, och morbror förstås! Men sen åkte vi hem på kvällen, Henrik ville sova hemma! Borta bra, men hemma bäst!

Agnes sov i bilen hem, och det var inga problem att lägga henne i sängen när vi kom hem, hon sov så sött!

Idag har varit ytterligare en lugn dag... Vi har mest pysslat (nja, jag har pysslat, Henrik har varit i soffan...), det har varit strålande sol så hur kan man inte vara på bra humör en sån här dag?!? Och för att göra dagen ännu bättre så kom min SUPERSNÄLLA PAPPA för att lämna en kristallkrona!!! Han hjälpte oss att sätta upp den också, så nu har vi ljus i köket!



Fint va?! Nu ska vi bara köpa en list för sladden i taket!

Blev så fint med kristallkronan! Men nu är det bara dom där BRUNA fönstrena som förstör... Jag får väl se till att måla dom i veckan, innan det börjar bli för kallt!

Ja, mer då? Filippa har fått sig en Make-over idag! Nybadad, nyklippt päls & nyklippta klor! Sååå fin är hon nu! Och dessutom nybäddat i hennes säng! Imorgon är det veterinären igen, ska bara lyssna på hjärtat och se hur hennes blåsljud låter.

Fröken Agnes lyckades med en trevlig sak idag. Henrik tog av henne blöjan, medans Agnes och jag satt i soffan. Han skulle bara hämta våtservetter & sen en ny blöja, MEN DÅ... KISSAR fröken Agnes!!! Jag blir dyngsur (in i duschen!) och soffan blir nerkissad! Men som tur är så har vi ju skinnsoffor! Men fröken Agnes var lika glad för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu