Ett nytt liv!

Japp, idag börjar mitt nya liv! Mitt nyttiga, motionsrika liv!

# Jag ska börja med morgonpromenader (gick imorse en runda på 5 km, mycket stolt!)

# Äta frukost, lunch & middag samt små mellanmål. Jag har varit ganska slarvig med att äta, och om jag väl äter så är det ju inte alltid bra mat. Det där med pulverdieter är inte riktigt min grej, jag klarar verkligen inte av att dricka sånt! Blää!!! Jag tror på att äta ordentligt, men tänka lite på vad man stoppar i sig.

# Låta bli CHIPS, GODIS, LÄSK, KAKOR MM under veckorna! Jag ska unna mig nåt gott på helgen, men inte svulla och inte resten av dagarna!
Så Henrik, jag vet att du läser, LÅT BLI att köpa hem en massa skit! Vi är ju överens om att jag har dålig karaktär... Och oavsett vad man väger så är det knappast nyttigt att äta chips, kakor mm 7 dar i veckan!

# Utöver morgonpromenader vill jag träna ca 3 grr/veckan.

Ja, det här är min plan. Det är ju fortfarande ett par kilon kvar sen Agnes kom, och nu vill jag verkligen bli av med dem!!! Jag tycker det är tråkigt att köpa kläder (INTE likt mig!), och jag vill verkligen vara i form till Januari när det är dags för jobb igen!

Nu är det dags för lite AGNES!!! Hon har fått ett nytt smeknamn, Monstret! För det är just vad hon är, vårat lilla Monster! Hon är som vanligt överallt, pillar på allt, drar i allt, flyttar möbler MEN alltid glad!!!

Idag har vi varit hemma, tagit det lugnt, och efter lunch var vi ute vilket Agnes älskar!



Agnes undersöker sin fina stol!



Nej, nu är det dags för nya bus...



Kanske en promenad med gåvagnen...



Mmmmm, sockerärtor som pappa har sått! Agnes kryper alltid hit!



Fick sitta lite i min stol, den var väldigt fin & intressant...



...tills det åkte en sopbil förbi!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Va?!? Skulle chips och kakor vara onyttigt menar du. ;)

2009-09-09 @ 15:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu