Jag ser den allt!!!

Japp! En liten, liten tand är på väg ut! En hörntand i överkäken! Nu vet jag varför Agnes har varit lite snorig, gnällig, sovit extra mycket och lite dåligt i magen, men jag misstänkte att det var en tand på G!

Självklart när Henrik är bortrest så ska jag gå och bli sjukt! Har lite feber och är något tröttare än vanligt... Men som tur är så ställer farmor & farfar gärna upp som barn- & hundvakt! Tusen tack!!! Och jag vilar faktiskt, har legat i soffan hela tiden, med myskläder på!

Jag är ju på jakt efter lite höst/vinterkläder till Agnes, och då kom jag på att kolla Tradera! Hitta massor med fynd där som jag har budat på, lite skor, overaller, överdragsbyxor mm. Får se om det blir nåt köp!

Nej, nu blir det en kopp te (kaffet har blivit utbytt), och vila lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu