LONDON, here I come!!!

Japp, nu är en resa till London bokad! Det blir en mor & dotter resa, dock inte Agnes och jag utan mamma & jag! Vi har pratat om det länge, men nu har vi äntligen bokat!

19-22 november åker vi! Fördelen med att åka med mamma är att vi har samma intressen, shopping, lite sightseeing och äta massa gott! Åååå, jag längtar!!!

Så nu har jag bestämt att jag har köpstopp fram till dess, måste ju spara det lilla jag har till London!

Jag har bestämt mig för att börja träna nu. Men kan inte riktigt bestämma mig för vilket gym. Antingen A3 eller Magasinet här i Enköping, dom ligger på ungefär samma pris. Jag har tränat på Magasinet förut, och varit nöjd. Men A3 är ganska nytt, och lite billigare. Hmm, jag måste fundera lite. Men jag vill börja den här veckan. Helst idag. Måste ju gå ner mina sista kilon innan London. 5 kg på 7 veckor, det är ingen omöjlighet!

Puss på er, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt att ni kommer iväg! Skulle oxå vilja göra ngt sånt med mamma och syrran!



Du kommer bli så fruktansvärt smal och snygg under de här veckorna vilket gym du än väljer. Det kan jag slå vad om. Ingenting är väl mer motiverande än en snygg kropp att prova en massa kläder på när man är på shoppingsemester?!?!

Kram kram

2009-09-30 @ 14:39:10
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu