Mmmmm...

Snart ska Agnes och jag iväg och lukta & mysa med en nyfödd bebis, jag säger bara Mmmmm!!! Undrar om Agnes tänker samma sak?!? Skulle inte tro det va! Hon undrar väl vad det är för konstig sak, kanske en fin leksak?

Jag kommer ialla fall åka därifrån med en smärre chock - jag kommer inse hur stor Agnes har blivit, och vad fort det har gått! Hon blir ju snart 1 år, mitt lilla monster!

Agnes har blivit tuffare när det gäller att promenera! Hon går fortfarande inte själv, men nu kan hon gå och hålla i bara EN hand! *så stolt*
Hon har varit lite harig, men nu börjar hon tuffa på sig! Hon har dessutom stått själv flera gånger nu, men oftast håller hon i något så hon inser väl inte riktigt vad hon gör för farligt!

Nu ska jag ta en kopp kaffe & bli lite fin medans Agnes sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu