Vårat lilla monster!



Ja, vad kan man säga?!? Ett litet monster! Här har hon själv dragit ut spelen (skulle röja lite som vanligt) och märkte då att det var perfekt som hjälp för att klättra upp på Tv-bänken!

Just nu ligger lillskruttan och sover, hon har snart sovit i 2 timmar, väldigt långt för att Agnes! Men hon är inte riktigt kry, lite snorig & förkyld...

Henrik är ju bortrest nu, åkte igår och kommer hem på måndag. Det är dags för årets Formel 1 resa, denna gång är det Milano! Nej, jag är inte avis! Fast Formel 1 är ju inte min grej, men Milano=shopping! Det är min grej!

Igår hade vi besök av min kära vän Linda och hennes dotter Neve, som är 5 år. Vi hade "tjejkväll" och åt massor med gott! Neve var helt överlycklig! Sååå busigt att äta godis & glass en torsdag! Nu för tiden är det ju inte mig hon längtar efter, nej nu är det Agnes!!! Agnes tyckte det var jättemysigt att leka med Neve!

Jag sitter och surfar lite nu, letar höst/vinterkläder till Agnes. Vill ha några bra överdragsbyxor (tunna) och en bra vinteroverall. Men just nu är problemet att när vi är ute, så blir det en glipa mellan hennes byxor & tröja. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det... Men som sagt, jag surfar och letar!

Nej, nu ska det drickas kaffe innan fröken Agnes vaknar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska finnas några slags spännen för att undvika just den glipan. Kommer bara inte ihåg vart jag har sett sånna. Kolla pippilotta.se eller lillaw.se kanske... Elsa har överdragsbyxor från H&M och overaller från pop och en extra från ICA. Hoppas du hittar ngt du gillar. Jag älskar Didricksons kläder!

Det verkar ju som halva eran mammagrupp-bebisar är sjuka. Hoppas hon kyar på sig ordentligt!

Kram kram

2009-09-11 @ 13:58:21
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej lovely!!



Längesen vi sågs nu! Försökte ringa tillbaka till dig då jag såg att du ringt, men vi ringer väl om varann som vanligt vi! :)



Ring igen om du vill, o så får du ha en bra helg nu när Henrik är borta!



Massa kram

2009-09-11 @ 16:03:30
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu