Magsjukan är här...

Japp! Fröken Agnes är magsjuk!

Det började i fredags med lite feber, och sen på lördagen blev det fart på magen! Agnes som numera är blöjfri, tyckte det var JÄTTEJOBBIGT när det kom i trosorna!!! Till slut, med motiveringen att vi hade en bajsdag, så gick hon med på blöja!
Men Agnes gillade inte bajsdag - "Nej mamma, inte bajsidad ida", eller så kör hon "jag har bajsat redan, ida"!

Hon är så söt!!! Munnen går i ett, och pappa Henrik får passa sitt språk numera!

Idag är hon feberfri för första gången, och vad som händer med magen får vi se under dagen!

Idag blir det VAB för min del, Henrik va inbokad på jobb! Men det är ganska mysigt att få vara hemma med Fröken Agnes!

Här kommer lite bilder från Agnes 2 års kalas och dag! Hon var ju sjuk på sin födelsedag, låg hemma med feber! Men hennes söta förskola ringde och sjöng för henne! Jag älskar hennes förskola!



Blåsa ut ljuset...



öppna paket...



En Alfons bok! Lycka!



Kalas hade vi förstås på helgen!

Nu ska jag ta hand om min lilltjej, och se om det blir en bajsdag idag igen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu