Så sött!!!

Det sötaste som finns, är när jag kommer hem från träning/joggingrunda och ska stretcha! Fröken Agnes ska självklart vara med, och stretchar på sitt eget lilla vis!

Hon är såååå söt! Gör så gott hon kan, och det liknar faktiskt mina rörelser :-)

Det bästa hon vet är om jag sen kör "plankan" (magövning). Då ska hon sitta på min rygg, "Igen, mamma, igen"!!! Bra magmuskler borde jag ju få ialla fall!

Ikväll har jag provat på Afrikansk dans för första gången, och det var skitkul!!! Det måste jag göra igen, men nu är det sängen som gäller!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Hahaha.... lilla hjärtat ♥ Bra tränings som sagt! Vi var på ÖF igår, jättemysigt men jag saknar de tider vi gick tillsammans allihop!



KRAMIS på er

2010-11-23 @ 06:58:22
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu