Man vet aldrig hur länge man lever...

Har suttit och läst lite olika bloggar, mest såna där man har förlorat sin partner, eller ska göra eller kanske själv har någon form av sjukdom... Sedan Henriks olycka är jag så blödig, så rädd. Jag blir lätt ledsen när jag läser om sånt här, är ofta orolig att något ska hända med dem jag älskar mest. Ska inte läsa såna bloggar, blir ju bara rädd och ledsen. Men å andra sidan så tänker jag ofta vilken tur vi har. Vilken tur att vi alla lever och är friska. Man ska vara rädd om livet, för man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer ofta på mig själv med att tänka på hur jäklarns fel allting hade kunnat gå. Jag tror att alla vi som känner er är så otroligt glada för att det gick så pass bra som det gjorde. Och vi är stolta över Henrik som har tagit allting så pass bra och nu har kämpat sig tillbaka.

Hoppas ni bara kan luta er tillbaka och njuta av 2012!

Kraaaam

2011-12-02 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu