En tidig tisdagsmorgon...

Idag vaknade jag kl 05:17. Jättekul. Särskilt när man inte ska gå upp förrän kl 6. Så nu sitter jag här vid datorn, och kollar lite, bloggar lite.

Vår lilla Agnes snackar för fullt, och kommer hela tiden med härliga kommentarer. Hon busar och skojar gärna med oss! Hon är ju inte särskilt stor i maten, och gör väl mycket för att komman undan, och har en längre tid kört med "mat i munnen mamma", men nu i helgen kom hon på något nytt - hon LÅTSASTUGGAR!!! Ja, tyvärr ganska överdrivet men söt var hon :-)

Agnes och jag satt och pratade lite i helgen, det är jättemysigt nu när man kan diskutera lite med henne, och hon frågar mig då (med huvudet på sne) "vad heter du?" Supersöt är hon! Då satt vi nämligen och prata om vad alla heter, dvs mormor, farmor, faster mm. Hon frågar ofta vad Filippa heter, den är lite klurig! Hunden brukar jag svara :-)

Idag slutar jag kl 16:00, jätteskönt!!! Det var länge sen jag slutade den tiden, slutar oftast vid fem, men inte idag! Så idag hinner jag hem och dessutom vara delaktig i middagen & slipper förmodligen äta själv!




Här är Agnes på nyårsafton, hemma hos våra vänner med polarna Elsa & Anton!



Jag och Agnes på Nyår!



Vår fina Fröken Agnes!!!

Idag ska hon till dagis, som hon ÄLSKAR!!! Det är så skönt att hon alltid är glad när hon ska dit, pratar om kompisar & fröknar hemma!

Nej, nu är det smink på & bli klar för jobb som gäller!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu