Fars dag

Eftersom att det är Fars dag så kanske jag ska passa på att skryta lite om mina barns pappa. Han är nog världens bästa pappa!
Han tänker alltid på barnens bästa, han är bäst på att leka häst eller med Barbiedockor, han lagar sjuuukt god mat (och inga halvfabrikat här inte!), ja han är helt enkelt världens bästa pappa (och sambo)!

Far i detta hus får börja sin dag med en sovmorgon. Agnes & jag sitter i soffan framför tv:n med myskläder & sköna tofflor på! Jag med en kopp kaffe och Fröken Agnes med välling.
Lilla Esther sover med sin pappa.

Idag har vi myssöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu