Söndag

Idag blir det en dagsutflykt till Vallentuna. Tjejernas syssling Moa ska döpas! Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Dels är min fina kusin på besök, med dottern Julia. Agnes och Julia är lika gamla och leker (för det mesta) mycket bra ihop! I somras var jag och Agnes på besök hos dem i Göteborg, och det märks att de börjar bli stora nu! För nu kommer ju Agnes ihåg allt, och även hon längtar efter Julia och mamma Malin! Esther har faktiskt börjat sova riktigt bra på nätterna nu. Igår somna hon för natten vid 22 (hade precis ätit), sen vaknade hon strax efter 03, helt ok tycker jag! Sen var det dags igen vid 05:30, och vid den tiden har jag svårt att somna om. Esther sover gott, hon brukar sällan vakna före 8, det är jag och Agnes som vaknar tidigt. Vid 6 gick vi ner för välling och kaffe! Nu är det dags för frukost, välja kläder (till TRE tjejer - det kan ta tid!), packa lite osv... Ska snart väcka Henrik tror jag! Just det... Är ju första advent idag! Måste tända första ljuset - mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu