Vinter!

Idag känns det som vinter, har ju till och med snöat i lilla Enköping! Fröken Agnes fick vinteroverallen på, och även vinterskor, vintermössa och vintervantar! Även om det bara är nollgradigt idag så blåser det ordentligt - har ju trots allt varit storm i delar av landet! Henrik har åkt till sin träning, Agnes är på förskolan och Esther sover. Så jag sitter helt ensam och dricker kaffe. Såna stunder händer inte ofta - så det gäller att njuta! Nu när vi talar om vinter... Behöver ordna nya vinterskor till Agnes. De hon har sitter perfekt, men några sockor får det inte plats med! Ska se om jag kan fynda några på tradera, det är väl dagens to-do! Annars blir det en lugn dag idag, är fortfarande förkyld (och jag som längtar efter att träna!), är dessutom trött efter gårdagens dop. Förresten, förstår inte varför texten sitter ihop när jag skriver! Jag gör ju radbrytningar (enter) som syns när jag skriver, men försvinner när jag publicerar texten... Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Niinis - Morgonpigg 3 barnsmamma

Åh vet inte vad det kan vara för fel när det blir sådär?!?! :(



Hoppas ni får en mysig dag i solen! KRAM

2011-11-28 @ 10:55:20
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu