Fullt upp! Eller?!?

Jag tycker vi har fullt upp idag. Kl 11:00 är det familjerätten (eller vad det nu heter) och 13:30 är det Bvc.

När jag börjar tänka efter så är det inte "fullt upp". Konstigt att ens perspektiv kan ändras så där när man blir gravid & sen får en bebis! Fast å andra sidan så hinner jag inte med så mycket mer idag, och nu måste jag ta mig i kragen och ge Filippa en promenad!

Lilla Esther har sovit ok inatt, men hon gör inte riktigt som jag vill ;-)
Hon vill helst sova med oss (läs: på oss) och om hon nu måste sova bredvid oss så ska det vara på mage! Usch, panik får jag när hon ligger på mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu