Trött mamma...

MEN, bara mitt eget fel ;-)

Jag har tränat, som en tok! Idag mötte jag Elin i spåret, vi sprang 3:an med målet att ha lite bättre tempo (brukar springa 5:an) och att även köra lite backträning! Blev ett bra träningspass, hade lite bättre tempo & sprang upp & ner för en hemsk mördarbacke 5 ggr! Så jag är nöjd!

Igår kväll körde jag styrka, fick ett nytt pass av Olga, så jag var ju tvungen att prova! GALET JOBBIGT!!! Jag var sååå trött efteråt, men jag älskart! Är jättenöjd m mitt nya pass, och längtar nästan till måndag då jag får prova det andra! Har även en hemsk träningsvärk idag, precis som det ska vara!

Näpp, nu vill Mini sova tror jag, så dags att ta hand om henne!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu