Kvällspass och mål!

Elin ringde & fråga om jag ville med på en kvällstur, och det kan man ju inte tacka nej till!

Blev dock en kort tur, 2.7 km på 17 min, så det är jag nöjd med.

Men jag kom på ytterligare mål ikväll:

# 3km (gånstaspåret) på 17 min (nu 18:44)
# 2.7 km (gröngarn) på 15 min (nu 17 min)
# 30 dips mot bänk (nu 20)
# 25 armhävningar mot bänk (nu 15)
# 75 gående utfall (nu 46)
# 6 ggr upp för mördarbacken i Gröngarn (nu 3 ggr)

Vill även ha nåt slags mål på att springa milen, men får återkomma om det. Ett mål är kanske att orka springa en mil utan att behöva gå? I helgen ska jag ge mig på en mil, så efter det kommer mål!

Slutdatum är 30 juni! Så i början av juli kommer en redovisning!

Jag är ju en "målmänniska", jobbar bättre när jag har tydliga mål, och även en deadline. Så nu har jag inga ursäkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu