Sjuk & allmänt less!

Japp, så är livet här hemma hos oss! Båda tjejerna har varit sjuka, men nu är det nog mest jag & Henrik som är sjuka... Och det är minst lika jobbigt! En 3,5 åring som helst bara vill leka, en smått irriterad 7 månaders som försöker lära sig krypa, och sen 2 föräldrar som är helt slut & bara vill sova! Jaja, jag hoppas att jag mår bättre imorgon!

Less är jag för att jag vill träna!!! I söndags sprang jag 9,2 km (nytt rekord, yey!) på 60 minuter, så målet för den här veckan var ju självklart 1 mil. Men tydligen får jag skjuta upp det målet, kanske till helgen? Snälla förkylning, försvinn nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu