Hundhår och grejer...

Idag har jag försökt dammsuga bilen, gick väl sådär... Mitt problem är bagageutrymmet! Filippa sitter ju där bak, och hennes hår hakar sig fast! Omöjligt att få bort, jag blir tokig!!! Gav upp till slut, eller tog en paus kan man säga. Så jag fortsätter imorgon istället.

Agnes och jag har haft mysdag (måndag). Hon sov en massa, som vanligt, och jag passade på att tvätta och städa bilen!

Nu sover alla, Henrik gick precis och la sig, jag är inte riktigt van vid att vara uppe själv. I vanliga fall, när jag jobbar, så brukar jag ju gå och lägga mig först! Det är faktiskt lite skönt, att sitta uppe i min ensamhet!

På torsdag ska jag jobba!!! Ska bli jättekul att träffa alla barn, föräldrar och kollegor! Men det som kommer att vara skönast är att natten mellan onsdag-torsdag så får jag sova!!! Då är det Henrik som sköter Agnes, och som jag längtar!!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du ska få jobba! men sover inte Agnes nästan hela nätter nu?

fin blogg du har! :-)

2009-04-21 @ 07:27:23
Postat av: Sandra

Ska bli jättekul att jobba! Jo, Agnes sover i princip hela nätter, hon vaknar vid 5-6 på morgonen och vill ha lite mat. Men ibland är hon lite körig på nätterna, och vaknar tidigare och oftare! Men det är bara ibland!

2009-04-21 @ 10:35:35
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu