Sovmorgon!!!

Japp, lillskruttan sover fortfarande!!! Nu är klockan 08:08, så hon borde vakna när som helst... Men det är lite ovant att vara uppe själv så här på morgonkvisten!

Agnes och jag har varit ute på promenad, har man inga skor så duger mockasiner!



Vi är på väg till soprummet...



Det är roligt att promenera!



Det blev en liten paus...



Mycket fint att titta på!!!

Kan ju berätta att vi aldrig kom till soprummet... Det var så mycket fint att titta på!

Idag kanske vi ska iväg och köpa skor till Agnes, regnställ köpte jag igår! Ett fint,rött, lite stort, men det blir perfekt!

Nu är det någon som äntligen har vaknat!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men lilla tufflan vad hon är duktig!!! Går alldeles själv! Jag måste köpa en sån där gåvagn......hmmm....vet du var det finns???



KRAMAR på er!!!

2009-08-23 @ 09:22:16
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Visst är hon duktig?!? Är så stolt! Igår va vi iväg & köpte nya skor, så nu kan hon promenera i alla väder!



Det finns bra på Ikea, men även Brio säljer fina, svarta lite överallt. Våran är en gammal brio!



Puss & kram!

2009-08-23 @ 11:28:33
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-08-24 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu