En dag med mormor...

Idag har vi haft mormor på besök (min mamma)! Sååå roligt tyckte Agnes, och hon hade även med sig "puckona" (hundarna). Dom var ganska intressanta att titta på!

Efter en god lunch och lite jobb så åkte vi till Västerås för lite shopping! En helt perfekt dag, nu längtar vi bara efter Henrik!

Agnes och hennes mormor!



En bild på mig & "puckona" våren -08... Agnes är i magen!



2 fina djupa tallrikar till Agnes hittade jag i Västerås... Hon ska ju snart börja med smakisar!



Efter en dag med mormor behövs det lite mys i soffan...





Imorgon blir det vilodag/mysdag, för på söndag är det förmodligen busdag med farmor & farfar!


Kommentarer
Postat av: maggan

Yippi Sandra svarade!!! Kan väl ej vara din mor som sa till dej??? Vadå shoppa??? Det sa din mor INGET OM, när vi pratade imorse!!! Hon vågade väl ej, då jag vet att hon hade gjejer med till dej hihi, ni skulle ju JOBBA!!!!???. ja ja hon är söt mamma din fast ej som AGNES kramar, Jag fick inte storleken på Agnes???!!!

2009-02-27 @ 18:11:42
Postat av: Sandra

Maggan: Jag lovar att jag ska bli bättre på att svara!!! Men du vet hur mamma & jag är, shopping hör till vardagen så det var nog därför hon inte sa nåt till dig... Det är ju nåt vi alltid gör! Men vi jobbade faktiskt lite först!



Vad kul att åka till Mexico! Nej, jag är INTE avundsjuk!!! Agnes har nu storlek 68 ungefär, så 68 eller 74.

Kram på er!

2009-02-27 @ 20:16:28
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu