Lite shopping!

Nu har jag äntligen beställt lite fina dregellappar till Agnes! Hon spottar och dreglar som aldrig förr... Hemma kan vi väl gå med en handduk, men är man bortbjuden måste man ju kunna vara lite fin också!


   
Finns att beställa på www,pippilotta.se

Agnes kan ibland ha lite dåligt tålamod, detta visar sig särskilt vid matning... Hennes kära mormor tyckte att det kom för lite genom nappflaskan, så igår shoppade vi nya nappar till flaskan - och vilken skillnad! En gladare Agnes och fortare gick det!

titta vilken fin tröja mammas moster har stickat till mig! Nu har jag och min syssling Julia en varsin!







Kommentarer
Postat av: maggan

Hej sötnosar... jaha ni var och shoppade... varför fick jag inte träffa er??? Vadå din mammas moster??? Har aldrig hört talas om och då har jag ändå kännt dej hela ditt liv (plus lite till hihi) Vill ha besök.. puss på er

2009-02-11 @ 12:33:16
Postat av: Malin & Julia

Men Maggan då, nu är det inte Kicki som är mamman i detta inlägg utan Sandra såklart :-) Alltså är det Sandras moster som har stickat tröjan. Fast jag fick själv läsa meningen om igen hihi.



Sandra, visst blev dom fina tröjorna? Julia trivs i sin hon också. Nu har vi äntligen landat i goa götet. Borta bra men hemma bäst :-) Puss och Kram till er!

2009-02-11 @ 20:08:58
Postat av: Nina

Jag behöver oxå dreggel lappar... ska in o kolla nu! TACK för igår... ses nästa onsdag! KRAM

2009-02-12 @ 10:09:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Maggan: Hängde du med på vad Malin sa?!? Så du har inte missat nåt! Klart vi ska ordna besök snart, men nästa vecka ska jag JOBBA lite... (hos mamma)

Kommer nog vara lite trött då... Kram!



Malin: Tröjorna är jättefina!!! Lite stor på Agnes ;-) Men hon har nåt att växa i! Puss puss!



Nina: Tack själv, hade jättetrevlig! Agnes också! Kram!

2009-02-13 @ 08:57:18
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu