Lite uppdatering!

Oj oj oj, dagarna går alldeles för fort här hemma! I tisdags fick ju Agnes sin spruta, som jag skrev i förra inlägget, och hon var ju lite gnällig... och det fortsatte på natten! Lilla gumman, hon vaknade lite oftare och hade lite svårt att komma till ro, men när hon väl vaknade på onsdagen kl 9:30 så var livet toppen igen!

Onsdagen bestod av besök på öppna förskolan! Alltid lika kul att träffa mammorna, och alla söta barn! Agnes blev trött ganska snabbt när vi kom dit, så det blev till att bära på fröken! Tills jag kom på att man kan låna en babysitter...

Så här ser Agnes ut när vi besöker öppna förskola...



Sova kan hon!!!

Idag, torsdag, har Agnes haft pappa-dag! Jag ska hoppa in lite extra på jobbet, och då är Henrik mer än gärna pappaledig! Hon har även haft sin farmor och farfar på besök, mysigt tyckte Agnes! Imorgon är det också pappadag, vet inte vem som njuter mest - Henrik eller Agnes!!!

Jag och Agnes har ju ialla fall haft kvällsmys! Även om jag har haft jättekul på jobbet idag, såååå kul att träffa alla barn och föräldrar! Och kollegor såklart! Men jag har ju saknat min lilla älskling! Tur att hon ville mysa med sin mamma ikväll!

Agnes har pyjamasen på, redo för att sova!



Mys i soffan...



och lite mat innan det är sovdags...



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: maggan

Har du klippt dej??? Du noterade väl att jag kommer till dopet??? Tyvärr så kan inte Anders följa med, han är på konferans med jobbet hela helgen ( han är ej glad över det) men nödvändigt ont!!! Kramar till er alla M

2009-02-20 @ 00:10:07
Postat av: Sonja Asklund

Vilken sötnos, jag blir ju lite bebissugen :D

2009-02-20 @ 12:40:24
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Nina

Söööta unge i soffan! :) Nästa bio är 4 mars. Revolutionary road!



Vi får snacka mer på onsdag om det! :)



Kramar

2009-02-23 @ 09:53:50
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Maggan: Vad kul att ni kommer på dopet!!! Men självklart tråkigt att Anders inte kan komma! Jag har klippt lugg, men det långa håret hänger med ett tag till!



Sonja: Visst e hon söt! Måste va sjukt att ha så stora barn som du har! Dom e jättefina! Tiden går fort va?!?



Nina: 4 mars låter toppen, vi tar det på onsdag!

2009-02-24 @ 09:15:11
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu