Det är så tyst...

Klockan är nu 23:54 och det är helt tyst i huset... Alla sover, och det borde ju jag också göra för om ca 4 timmar kommer Agnes väcka mig för att få lite mat, men jag måste bara njuta lite - av tystnaden och ensamheten...

Här är Agnes, knappt 2 dagar gammal med far sin, och hon ska precis åka hem från BB
(tyvärr är far lite suddig eftersom mor är fotograf...!)



och lite bilder på Agnes idag
(imorgon blir hon 12 veckor, stora tjejen!!!)



sorry, blev felvänd!















Nej, nu måste jag nog sova, innan min älskling väcker mig!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maggan

Hej sötnosar. Ok att Henrik är nybliven pappa.... men mössan!!!!??? Kommentarer överflödiga.. När ses vi??? kramar

2009-02-02 @ 10:58:36
Postat av: Sandra

Maggan: Du vet, Henrik gillar ju sina mössor... och vi skulle ju faktiskt precis åka hem! Vi ska hem till v-tuna på fredag, du kanske vill ha lite besök då? Kram!

2009-02-03 @ 14:11:20
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu