Dagstripp till Vallentuna!

Igår tog jag och Agnes en dagstur till Vallentuna, vi skulle fira kusin Per som fyllde 25 år! Dessutom var det premiär i hans och Malins nya lägenhet, dom har köpt en jättefin lägenhet i Hägernäs Strand! Agnes kära far ville inte följa med, han tyckte det var roligare att stanna hemma och slåss! Nja, han skulle träna (brasiliansk jijutsu), men det är ju nästan samma sak!

Men Agnes gjorde ialla fall succe! Den lilla fröken har ju bara två lägen - glad eller arg! Lyckligtvis var det glad som gällde hos Per och Malin! Så hon snacka och log för fullt. Hon blev lite arg om vi "glömde" henne, någon var tvungen att prata med henne helst hela tiden.
När vi väl kom hem på eftermiddagen så var hon helt slut! Hon sov i princip hela kvällen och har även sovit hela natten (förutom ett mål mat).
Idag ska vi ha en lugn mysdag hemma, det gillar hon!

En arg Agnes...



och en glad Agnes....


Kommentarer
Postat av: Nina

PLUTTAN så fin hon är!!!



Härligt att jag hittade din blogg oxå... på facebook faktiskt! Kul att du adda mig!



Jag bloggar oxå o just nu väller den över av bebisbilder :)



KRAM



2009-01-18 @ 17:39:34
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: maggan

Jag är lik tjatig som mor din!!!! Härligt att få se bilder på sötnosen. När får jag besök igen??? kramar M

2009-01-19 @ 11:31:31
Postat av: Sandra

Maggan: Nu ska jag väl få lite tyst på dig och mamma?!? Agnes hade den fina bodyn på sig idag som hon fick från er, cirka 1 timme... sen bajsa hon ner allt!!! Hon tycker att hennes mamma har för lite att göra!

2009-01-19 @ 23:15:11
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: maggan

Ok, du kan ju försöka, det är en OMÖJLIG UPPGIFT.. Heja Agnes, låt mamma jobba haha!!!puss på er Du vet att vi ska på Yoga imorgon???!!! din mamma och jag!!!!!bara en sån sak. Hälsa den stolta fadern också.

2009-01-20 @ 12:00:10
Postat av: Sonja Asklund

Hör av dig nu när du är mammaledig och kommer till V-tuna, måste ju träffas!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu