Halmstad!

Igår tog vi en tur till Halmstad, jag skulle leta efter nya joggingskor men det gick ju sådär... Just den skon som passa mina fötter fanns inte i min storlek! Självklart hade jag ju kassa fötter, som behöver mycket stöd! Nu får vi lov att ta oss till Helsingborg, för där fanns den...
Jag som verkligen ville springa nu på semestern, har till och med mätt ut en runda på stranden som är 5 km. Min kära kusins sambo berättade för mig att man kan mäta sträckor på eniro, jättesmart! Det var bara att mäta hur man ville, hur enkelt som helst!

Här kommer lite bilder på vår äskling!



Henrik & Agnes på torget i Halmstad



Agnes har fått en ny fin leksak, som vi vuxna förmodligen kommer tröttna på snart...



Det finns mycket att utforska! Agnes är en riktig tuffing nu som kryper för fullt på gräset!



Agnes försöker leka med Ayla... Båda ville ha tennisbollen!



Sitta still är inte Agnes grej, det ska klättras, krypas, studsa mm...



Jippi! Jag fick tag på den!

Jag har ju glömt att berätta... Agnes har tagit sina första steg!!! Med hjälp av mamma & pappa såklart!
När Agnes har stått upp så har hon mest lutat sig åt alla håll, inte tagit ett steg! Men i lördags när vi var i Karlstad så promenerade hon lite!!!

Nu är det till att gå hela tiden, men vi är sååååå STOLTA!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

WHAT??? Går hon??? Men herreguuud.... du kommer bli smal som en sticka sen när du får börja jaga henne!! :)



Det ser URMYSIGT ut gumman, heja heja md skorna förresten. Jag har vart helt kass, har inte vart ut en endaste gång! Bara promenerat varje morgon, fan jag suuuuger... ska oxå mäta sådär. det var ju skitasmart!



KRAM och hälsa

2009-07-08 @ 18:19:00
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Går o går... Hon går ju när vi håller i hennes händer, och hon vill helst upp o stå hela tiden!



Vi har det urmysigt! Skulle precis ner till stranden o kolla solnedgången, men då öppna himlen sig! Är helt dyngsur :-)



Puss o kram! Hälsa du med!

2009-07-08 @ 20:56:42
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu