Jippi!!!!!!!!

Japp, budgivningen gick bra! Imorgon skriver vi kontrakt och har då köpt oss ett fint radhus, lite mer centralt (gånsta) i Enköping! Flytt blir den 1 juni! Det känns så skönt, men samtidigt lite läskigt att lämna huset som vi tycker så mycket om...

Idag fortsatte jag med "avancerad matlagning"! Det blev pure av morötter, palsternacka och broccoli!



Vi börjar med lite morötter...



Agnes är med i vagnen bredvid, och tittar på mamma som både kan laga mat, hoppa och sjunga!



Tada!!! Mmmmm så gott tänker nog Agnes!


Kommentarer
Postat av: sofie

hej!



tack för din kommentar! den verkar så himla smidig och speciellt eftersom den har långt handtag med, så jag funderar på att slå till. och i rosa såklart, så att städningen blir lite roligare. =) grattis till radhuset! mvh/sofie fitness

2009-03-06 @ 22:56:09
URL: http://mammaiform.blogg.se/
Postat av: farbror Christer

Wassup?

Vi (jag å Leena) har gått å blivit beroende av att gå in här å läsa din/er blogg. Den ser väldigt proffsig ut (inte för att jag är någon kännare, men..)och bilderna håller mästarklass. Livet mitt fortsätter på ett förnöjsamt sätt. Ni får höra mer nästa vecka på dopet. Dopet, ja! Hur går det med det egentligen..?

All of our love /Leena & Christer

2009-03-13 @ 16:10:40
Postat av: Sandra

Hej Farbor Christer!

Ska bli så kul att ni kommer på dopet, ska bli så kul att träffa er igen! Vad kul att ni gillar bloggen, men bilderna vet du är Henriks förtjänst... Jag är ganska dålig på att ta bilder!



Kram på er!

2009-03-14 @ 11:43:44
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu