Radhusdax!!!

Jaha, då har vi köpt oss ett radhus nu! Fint, fräscht och stort med stor hörntomt där Agnes kan jaga Filippa! Jag längtar till flytten!!! Hoppas bara det går bra att sälja vårat hus! Jag skulle försöka lägga upp en bild på vårat nya fina radhus, men det gick sådär...

Jag undrar om vi kommer ångra oss när vi väl bor i radhus igen?!? Vi har ju trots allt bott i ett litet radhus, och just nu kommer jag inte ihåg om det var något vi störde oss på (förutom grannen som ALLTID skrek på sin stackars dotter). Vi flyttade ju för att vi ville bo större, men var det bara därför??? Ja, det återstår att se!

En sak som ingen av oss gillade var vår- & höststädning! Men nu är det dags igen... fast det kan vi nog överleva!

Nej, nu är det dags att förbereda lite middag, svärföräldrarna kommer på besök!

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis! Vad roligt för er med nytt!

Du lägger upp så kanonfina bilder på Agnes, det är så roligt att se.. :-)

stor kram från Tove

2009-03-07 @ 19:26:50
Postat av: Sandra

Tack så mycket Tove! Ska bli jättekul o flytta! De fina bilderna på Agnes är inte tack vare mig... Det är Henrik som är duktig på att fota! Det är hans nya hobby ;-)

Kram!

2009-03-07 @ 23:32:25
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu