Julen är här!

Här hemma julpyntas det för fullt, jag passar på när Fröken Agnes sover (annars får man lite "hjälp").

Det jag stör mig på, är att jag inte har några julgardiner till köket! Och jag vet inte riktigt vad/hur jag ska pynta. Det är nackdelen med att ha flyttat. Vi har dessutom inte lika många fönsterbrädor som fönster... och jag har mest ljusstakar. Hmmm, blir lite klurigt i år. Till nästa år ska vi nog ha köpt alla fönsterbrädor hoppas jag.



En liten julgrupp har jag hunnit göra!

Jag är nog lite smått julgalen, jag älskar julen! Men det finns dom som är värre ( tex mamma & mormor)!

Jag är till och med sugen på att gå på en julmarknad i helgen, det är nog första gången det! Får se vad Henrik tycker om det, imorgon ska vi ialla fall en sväng till M-huset i Enköping (visst var det så det hette Nina ;-)), dom har halva priset på hela barnavdelningen. Fröken Agnes behöver lite mera byxor, särskilt inför dagisstarten.

Dagis ja, (förskola menar jag) Fröken Agnes fick ett fint vykort idag! Med en katt på, hon satt länge i hallen och titta på det, och lät som en katt (i hennes värld), hon låter då som ett monster/tiger... Alla djur låter för tillfället så. Men det här vykortet var från hennes förskola, och dom skrev lite om vad dom brukar göra samt välkomnade Agnes till Svartmyran! Sånt gillar jag!!!

Hoppas ni får en trevlig helg, och en trevlig 1 advent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej. Härlig advent till er också. Kan du tänka dej; vi har date din mor o jag på tisd.!!!!! Jag är mållös!!! kramar

2009-11-27 @ 16:01:30
Postat av: Sandra

Ja, jag hörde att ni har en date! Vad mysigt, och ÄNTLIGEN!!! Kramar!

2009-11-30 @ 08:01:11
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu