Gud så mysigt...

Ja, nåt sånt tänkte jag en sekund inatt...
Precis när vi skulle sova igår så började Agnes skrika (händer väldigt sällan), så jag gick in till henne och började klappa lite. Problemet är att så fort jag slutar, så börjar hon att skrika.

När jag har suttit där en stund, så tänker jag att hon får sova hos oss inatt, hon vill ju helt klart ha närhet... GUD SÅ MYSIGT tänker jag... Hmm, ja så mysigt var det ju inte!

Agnes sover aldrig hos oss, hon sover så bra på nätterna, och hon är sällan "mysigt", det är full fart hela tiden! Så visst saknar vi båda det där bebismyset!

Hur som helst, det gick ju sådär!!! Agnes kommer in till oss, och av nån anledning så blir hon mer och mer vaken... Till slut ska hon bara sitta upp, snacka, busa, ja allt förutom att sova!

När klockan är 1 så ger vi upp! Då har hon varit inne hos oss en timme!!! Agnes och jag går in till hennes rum, jag på en madrass bredvid hennes säng med ena handen in och hon i sin egen säng. Efter en stund somnar hon!

Det är väl bara att inse, hon KAN INTE sova med sin mamma och pappa!!!

Vi får se hur den här dagen blir, hon vaknade dessutom tidigt! Jag är ialla fall trött efter natten, och Fröken Agnes verkar ganska gnällig idag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Känner igen det där..Viggo kan inte heller sova hos oss...det är vi som får sova hos honom ist..haha! kram

2009-10-29 @ 13:00:58
Postat av: Sandra

Jag tycker faktiskt att det är lite tråkigt! Skulle ju vara jättemysigt att sova med henne, om hon sov & var lugn!

Synd att hon inte förstår det ;-)

Kram!

2009-10-29 @ 15:10:55
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Ibland kan Elsa oxå bli så där superpigg när hon får komma in till oss. Även om hon somnar hos oss så är det sällan jättemysigt eftersom hon sparkas och kastar sig hit och dit i sömnen... Men det är klart, ibland är det ju jättemysigt oxå!

Kram

2009-10-29 @ 20:09:14
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Känner igen det där så väl! Milo kan inte heller sova inne hos oss, han vill ha sin egen säng!



Bra grej och ligga på madrass hos henne i alla fall!



Hörs snart gumman!



PUSS

2009-10-30 @ 11:22:49
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu