Ingenting på Tv...

Idol har jag kollat på, och nu kl 9 finns det ingenting att kolla på!!! I alla fall inget som passar mig... Men men, jag borde gå och duscha, hänga tvätt, plocka lite... Ja, listan kan göras hur lång som helst!

Igår var jag iväg på ett möte (jobb), och det var faktiskt riktigt kul! Jag hade ingen lust alls, är fortfarande lite förkyld och trött, men när jag väl var påväg så kändes det bra! Sminka sig lite, platta håret, fina kläder som inte har snor eller kiss eller laxrester på sig, och mötet gick riktigt bra! Så nu känns det lite bättre när jag tänker på att jag måste börja jobba i januari!

Igår upptäckte jag en konstig sak, jag har ingen känsel på en liten del av magen. Ungefär där byxorna börjar. Det kan klia så fruktansvärt där, och jag kliar och kliar (konstigt när jag inte har nån känsel!), men det blir inte bra! Hur som helst, igår bad jag Henrik nypas lite och jag kände INGENTING! Men nu är ju frågan, är det på grund av mina bristningar jag fick under graviditeten eller är det för mina operationsärr??? Hmmm, det var en klurig fråga det!

Agnes (monstret) mår toppen! Hon är lite snorig, men lika glad & galen som vanligt! Vi har fått in jättebra läggningsrutiner på henne nu! Hon har ju alltid varit ganska lätt att lägga, men nu är det löjligt lätt! Pyjamas på efter en dusch, sen ligger vi i soffan och myser, dricker välling, går upp och lägger henne i sängen - säger godnatt, går ut, KLART! Inte ett pip från henne sen! Sååå j-kla skönt!

Nu är det dags för tvätt & dusch, så jag kan bocka av nåt på listan! Ska försöka ta lite bilder på fröken Agnes imorgon, har varit dålig på det - Jag vet!

MEN,
här har ni en bild på fröken Agnes! Hon har på sig galonisar för första gången när vi är ute och leker! Det var ju blött i gräset! Och nya fina stövlar!



Lika glad som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Nina

SÖTA AGNES :)



Du, det beror på både bristningar och operationsärr skulle jag tro! Bristningar är ju vävnad som spruckit och då brukar även nervträdar brsita vilket gör att man får nedsatt känsel. MYSKO och tyvärr inget man kan göra nåt åt. Men men, se det såhär. DU kan ha jävligt tajta jeans utan att det gör ont i huden på magen! ;)



PUSS

2009-09-17 @ 09:27:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va söt du är! Du har helt rätt, tajta jeans blir det! Men även om det inte känns, så hänger magen över ;-)



KRAM!!!

2009-09-17 @ 11:38:00
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Nina & Viggo

Hej! Tack! Viggo har aldrig sovit bra i spjälisen, han har slagit i huvudet, fastnad med armar och ben osv...så en period när han sov lite sämre på natten så la jag mig med honom på madrass på golvet, vilket funkade utmärkt. Vi funderade på en vanlig "barnsäng" , men kom fram till att vi gärna vill kunna lägga oss hos honom. Vi nattning så får han välling i sängen och sen ligger vi brevid honom tills han somnar ca 20 min vanligtvis. när han sovit middag så kommer han själv krypandes ur sitt rum och verkar nöjd med att kunna göra så.Har lagt en matta brevis ifall han rullar ur och lite extra kuddar runt om. Vi är iaf nöjda och Viggo med! Vi har dock inte den nattningslyxen som ni har med erat"monster" ..:) kram!

2009-09-18 @ 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu