Rolig lördagkväll...

Ja, roligare har man väl haft det: jag ska göra bokföring & Henrik sitter uppe och gör klart en inlämningsuppgift! Jag är sjukt sugen på smågodis, men orkar inte åka och handla. Bloggar gör jag nog mest för att slippa jobba. Precis som Henrik har dammsugit, ska baka bröd osv... Allt för att inte plugga! Så nu sitter vi här, lördagkväll...

Fröken Agnes är ialla fall piggelin nu! Hon är precis som vanligt! Det började i torsdags morse med att hon vägrade röra/flytta/vrida huvudet. På em åkte vi till Enköpings Lasarett där dom kolla lite men till slut skicka dom oss vidare till Uppsala. Väl på UAS gick det jättefort, ingen väntetid på akuten & de konstaterade snabbt nackspärr och en liten öroninflammation! Måste också tillägga att ALL personal var underbar mot lilla Fröken Agnes!

Imorse var jag iväg på "Afrodans" där jag tränar, SKITKUL!!! Jag älskar det, och det var verkligen mer kondis än vad jag kom ihåg! Får väl se hur kroppen mår imorgon, men kul hade jag. Sen när jag kom hem så va jag fortfarande på sånt där bra & glatt humör! Det gillar jag, skulle kanske börja varje dag med lite Afrodans, så går man runt resten av dagen lite småflummig med ett stort leende!

Nej, nu är det slut på ursäkter - BOKFÖRING! Eller kanske jag måste handla godis först...?

Ha en bra lördagkväll, det mesta slår väl min?!?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet inte det jag... Magsjuk lilltjej och karl. Jag tror nog att din bokföring slår mina bajsbyten iaf! :-)

Jag hoppas du gick och köpte godis, för då behöver jag inte ha så dåligt samvete för mitt intag den här helgen...

Kram kram

2011-01-30 @ 08:00:15
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej då, bajs slår bokföring ;-)



Men nåt godis blev det inte, har faktiskt inte ätit så mkt skit i helgen!



Men å andra sidan blev det ju ingen träning för mig idag & du gick väl på spinning?!? Min stackars svanskota pallar inte mer än 1/pass i veckan...

2011-01-30 @ 22:12:08
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu