Bad hair day?

Ja, typ. Eller kanske "bad everything day".

Hemmet är kaos. Det är dammråttor, smutstvätt och leksaker överallt. Jobbhögen är enorm och slutar inte växa. 2 barn. Den ena vill ut och leka med en kompis. Klär på båda, ut, leker ca 25 minuter (den lilla skriker mest), sen in, fixa lunch åt en stor tjej medan den lilla är gnällig.

Det stora stackars barnet får samma mat som igår, hemsk mamma har hon! I allt det här har jag fortfarande "pyjamas" på mig, håret är ett enda rufs i nån slags knut. Den lilla stackarn har även hon pyjamas.

Ja, vissa dagar har jag ordning på allt och vissa dagar blir så här. Men det är väl det som är charmen med det hela?!?


Kommentarer
Postat av: Mia

Känner så väl igen mig ;-))

2012-01-05 @ 16:42:22
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Man får ha sånna dagar och inte tror jag barnen mår dåligt för det. Kram kram

2012-01-05 @ 20:57:16
Postat av: Sandra

Skönt att fler har såna dagar :-) Känns alltid lite bättre när man inte är ensam!

2012-01-12 @ 08:27:12
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu