Dagens siffror

7.2 km
1.10 min
444 cal.


Känner mig ganska nöjd :-)

Blev en promenad till Lidl, skulle köpa deras kvarg som jag har hört bra om. Är billigare & ska smaka helt ok. Just nu äter jag mycket kvarg(kesella), nyttigt & mycket protein.

Gårdagens träningspass känns bra i ben & rumpa idag, precis som det ska vara! Känner även lite i bröst/armar! Jag gillar träningsvärk, då känns det som man har tränat rätt!

Kanske tar en joggingrunda ikväll, är lite sugen på det. Skulle behöva det eftersom det är dags för Springcross den 21 april! Då ska jag, Elin & Ellinore springa 6 km! Heja oss! Senare i år blir det även tjejmilenoch om jag vågar tjurruset!

Nu måste jag jobba vidare, dags för bokföring!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va duktig du är! Vad hade du i smothisen som du gjorde med kesella här om dagen?

Kram kram

2012-03-15 @ 16:33:31
Postat av: Sandra

Jag hade i ca 1/2 burk kesella (liten burk), 1/2 banan, 1-2 dl jordgubbar, 1 skopa proteinpulver (vanilj) och sen spä ut m lite lättmjölk. Supergott & nyttigt! Banan har jag bara i om jag har tränat, brukar göra en liknande smoothie på kvällen, men då med bara bär.

Kram!

2012-03-15 @ 21:44:55
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu