Färdigtränad!

Sitter här med en god Smoothie, gjord på banan, jordgubbar, kesella mm. Är ju sjukt gott & precis vad kroppen behöver efter ett hårt träningspass! Lite kolhydrater & protein!

Nu på morgonen har jag hunnit jobba lite, och sen körde jag 1 h styrketräning. Det här passet kommer kännas rejält i kroppen imorgon! Jag skulle helst hinna med en PW idag också, är underbart väder! Solen skiner, himlen är blå! Älskart!

Mammaledig är verkligen lyxliv! Särskilt när de sover bra, som Esther nu har gjort. Nu har hon sovit ca 3 timmar, perfekt så man hinner göra lite annat också.

I eftermiddag är det dags för drop-in fika på Agnes förskola, idag är dessutom hennes första hela dag sen hon bröt armen! Som hon har längtat!

Näpp, lite nytta innan lillskit vaknar!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad duktig du är med träningen!!

Hoppas allt är bra med er? Tänker ofta på dig :)



KRAM! / Isabelle

2012-03-14 @ 16:13:26
URL: http://isabellevaisanen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hjärtat! Saknar dig! Ja, men nu försöker jag komma i form, har ca 15 kg som ska bort!!! Men jag gillar att träna också :-)

Ny blogg har du också, det är bra, då kan jag ha lite koll på dig!

Puss & kram!

2012-03-15 @ 13:52:34
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu